13 листопада 2017 року на базі Баштанської гімназії завідувач методичним кабінетом Т. В. Гриненко провела засідання творчої лабораторії вчителів історії та правознавства на тему: «Формування освітньо-методичного ландшафту учителя суспільствознавчих дисциплін».
Засідання проходило у формі «круглого столу», у ході якого учитель історії Плющівської ЗОШ І-ІІІ ст. Лободовська В. Й. ознайомила присутніх з критичним мисленням та його розвитком як одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Концепції нової української школи, зупинилася також на тренінговій освіті педагогів у напрямі розвитку критичного мислення.
Педагоги також розглянули питання щодо дифузії інновацій за Робертсом, її місце в системі інноваційного простору з формування освітньо-методичного ландшафту вчителя суспільствознавчих дисциплін (доповідала учитель історії Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 Береза Л.Ю.) та новаторських ідей і положень технології партнерства (учитель історії Новоіванівської ЗОШ І-ІІ ст. Осадчий О.В.); вивчили питання щодо STEM-орієнтованого підходу до навчання при викладанні суспільствознавчих дисциплін (учитель історії Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Максимова М.В.); розглянули інноваційні практики міждисциплінарного та інтегрованого навчання (учитель історії Баштанської гімназії Буцька А.В.) та інноваційні підходи до формування конкурентоспроможної особистості в умовах компетентнісно-зорієнтованої освіти на уроках суспільствознавчих дисциплін (учитель історії Добренської ЗОШ І-ІІІ ст. Бородіна Т.Д.); з методичними науково-практичними площадками щодо створення нового освітнього простору та започаткування в школах сучасних технологій розповіла учитель історії Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Рясик Л.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар